Wachtwoord vergeten?

Na het invullen van je e‑mailadres sturen wij je een e‑mail toe, met daarin een tijdelijk wachtwoord.
Na het inloggen kun je je wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen.

Binnen enkele minuten geen e‑mail ontvangen? Klik dan hier.

Type
E-mailadres

Binnen maximaal enkele minuten geen e‑mail ontvangen?

  • Controleer of er geen typefout in je e‑mailadres zit.
  • Indien de e‑mail in de spamfolder is beland dien je eenmalig aan te geven dat e‑mails afkomstig van noreply@socialmarket.nl betrouwbaar/veilig zijn.
  • Check of je mailbox niet vol is.

Invoeren van de code niet (op tijd) gelukt?


Heb je meerdere accounts met hetzelfde e‑mailadres?

Dan selecteren wij een account voor je.
Is dat niet het account waar het je om ging, dan kun je later via het Dashboard heel eenvoudig van account switchen (inloggen via één simpele klik).
Daarna wijzig je alsnog het wachtwoord van het door jou gewenste account.